• Užsakyta iki 16:00, išsiųsta šiandien*
  • Nemokamas graviravimas
  • Nemokamas pristatymas virš 89,00 €

Atsisiųsti Taisykles ir sąlygas

Bendrieji terminai ir sąlygos

Turinys:

1 straipsnis - Apibrėžimai

2 straipsnis - Verslininko tapatybė

3 straipsnis - Taikymas

4 straipsnis - Pasiūlymas

5 straipsnis - Sutartis

6 straipsnis - Teisė atsisakyti sutarties

7 straipsnis - Vartotojo pareigos sutarties atsisakymo laikotarpiu

8 straipsnis - Vartotojo pasinaudojimas teise atsisakyti sutarties ir su tuo susijusios išlaidos

9 straipsnis - Prekiautojo pareigos atsisakius sutarties

10 straipsnis - Teisės atsisakyti sutarties atėmimas

11 straipsnis - Kaina

12 straipsnis - Sutarties įvykdymas ir papildoma garantija

13 straipsnis - Pristatymas ir vykdymas

14 straipsnis - Trukmės sandoriai: trukmė, nutraukimas ir pratęsimas

15 straipsnis - Mokėjimas

16 straipsnis - Skundų nagrinėjimo tvarka

17 straipsnis - Ginčai

18 straipsnis - Filialo garantija

19 straipsnis - Papildomos arba kitokios nuostatos

20 straipsnis - Thuiswinkel bendrųjų sąlygų pakeitimai

 

1 straipsnis - Sąvokų apibrėžimai

Šiose sąlygose taikomos toliau pateiktos apibrėžtys:

  1. Papildoma sutartis: sutartis, pagal kurią vartotojas įsigyja prekes, skaitmeninį turinį ir (arba) paslaugas, susijusias su nuotolinės prekybos sutartimi, o šias prekes, skaitmeninį turinį ir (arba) paslaugas tiekia prekiautojas arba trečioji šalis pagal tos trečiosios šalies ir prekiautojo susitarimą.
  2. Sutarties atsisakymo laikotarpis- laikotarpis, per kurį vartotojas gali pasinaudoti savo teise atsisakyti sutarties;
  3. Vartotojas: fizinis asmuo, kuris veikia ne prekybos, verslo, amato ar profesijos tikslais;
  4. Diena: kalendorinė diena;
  5. Skaitmeninis turinys: skaitmenine forma sukurti ir pateikti duomenys;
  6. Tęstinio vykdymo sutartis: sutartis dėl reguliaraus prekių, paslaugų ir (arba) skaitmeninio turinio tiekimo apibrėžtą laikotarpį;
  7. Ilgalaikė duomenų laikmena: kiekviena priemonė, įskaitant elektroninį paštą, leidžianti vartotojui ar verslininkui saugoti jam asmeniškai skirtą informaciją tokiu būdu, kad ateityje būtų galima su ja susipažinti ar naudotis per laikotarpį, kuris yra pritaikytas pagal informacijos paskirtį, ir kad būtų galima nepakeistai atkurti saugomą informaciją;
  8. Teisė atsisakyti sutarties: vartotojo galimybė atsisakyti nuotolinės prekybos sutarties per apsvarstymo laikotarpį;
  9. Prekiautojas: fizinis ar juridinis asmuo, kuris yra Thuiswinkel.org narys ir vartotojams nuotoliniu būdu siūlo produktus, skaitmeninį turinį ir (arba) paslaugas;
  10. Nuotolinė sutartis: sutartis, kurią prekiautojas ir vartotojas sudaro pagal organizuotą produktų, skaitmeninio turinio ir (arba) paslaugų pardavimo nuotoliniu būdu sistemą, kai iki sutarties sudarymo (imtinai) vienas ar keli nuotolinio ryšio būdai yra naudojami kartu arba atskirai;
  11. Pavyzdinė sutarties atsisakymo forma- Europos pavyzdinė sutarties atsisakymo forma, pateikta šių sąlygų I priede. I priedas neprivalomas, jei vartotojas neturi teisės atsisakyti užsakymo.
  12. Nuotolinio bendravimo būdas: priemonė, kurią galima naudoti sutarčiai sudaryti, kai vartotojui ir verslininkui nereikia tuo pačiu metu būti vienoje patalpoje.

 


 

2 straipsnis - Verslininko tapatybė

Brepen B.V.

Herenweg 102

1431GX Aalsmeer (nėra vizitinės kortelės adreso)

Nyderlandai

Telefono numeris: 085-3039241

El. pašto adresas: info@brepen.lt

Prekybos rūmų numeris: 89100697

Btw-identificatienummer: NL864879209B01

 

Jei verslininko veiklai taikomas atitinkamas licencijavimo režimas:

priežiūros institucijos duomenys.

 

Jei verslininkas verčiasi reglamentuojama profesija:

  • profesinę asociaciją ar organizaciją, kuriai jis priklauso;
  • profesinis vardas, vieta ES arba Europos ekonominėje erdvėje, kur jis suteiktas;
  • nuorodą į Nyderlanduose taikomas profesines taisykles ir nuorodas, kur ir kaip galima susipažinti su šiomis profesinėmis taisyklėmis.

 

3 straipsnis - Taikymas

  1. Šios bendrosios sąlygos taikomos kiekvienam verslininko pateiktam pasiūlymui ir kiekvienai verslininko ir vartotojo sudarytai nuotolinės prekybos sutarčiai.
  2. Prieš sudarant nuotolinę sutartį, vartotojui pateikiamas šių bendrųjų sąlygų tekstas. Jei tai nėra pagrįstai įmanoma, prieš sudarant nuotolinę sutartį verslininkas nurodo, kaip su bendrosiomis sąlygomis galima susipažinti verslininko patalpose ir kad vartotojo prašymu jos bus išsiųstos nemokamai kaip galima greičiau.
  3. Jei nuotolinė sutartis sudaroma elektroniniu būdu, nepaisant ankstesnės dalies ir prieš sudarant nuotolinę sutartį, šių bendrųjų sąlygų tekstas gali būti pateiktas vartotojui elektroniniu būdu taip, kad vartotojas galėtų jį paprastai saugoti patvariojoje duomenų laikmenoje. Jei tai pagrįstai neįmanoma, prieš sudarant nuotolinės prekybos sutartį bus nurodyta, kur su bendrosiomis sąlygomis galima susipažinti elektroniniu būdu ir kad vartotojo prašymu jos bus išsiųstos elektroniniu ar kitu nemokamu būdu.
  4. Jei, be šių bendrųjų sąlygų, taikomos konkrečios produkto ar paslaugos sąlygos, antroji ir trečioji pastraipos taikomos mutatis mutandis, o esant prieštaringoms sąlygoms, vartotojas visada gali remtis jam palankiausia taikytina nuostata.

 

4 straipsnis - Pasiūlymas

  1. Jei pasiūlymas galioja ribotą laiką arba jam taikomos tam tikros sąlygos, tai turi būti aiškiai nurodyta pasiūlyme.
  2. Pasiūlyme pateikiamas išsamus ir tikslus siūlomų produktų, skaitmeninio turinio ir (arba) paslaugų aprašymas. Aprašymas yra pakankamai išsamus, kad vartotojas galėtų tinkamai įvertinti pasiūlymą. Jei verslininkas naudoja paveikslėlius, jie teisingai atspindi siūlomus produktus, paslaugas ir (arba) skaitmeninį turinį. Akivaizdžios klaidos ar akivaizdžios klaidos pasiūlyme verslininko neįpareigoja.
  3. Kiekviename pasiūlyme pateikiama tokia informacija, kad vartotojui būtų aišku, kokios teisės ir pareigos siejamos su pasiūlymo priėmimu.

 

5 straipsnis - Sutartis

  1. Atsižvelgiant į 4 dalies nuostatas, sutartis sudaroma tuo metu, kai vartotojas priima pasiūlymą ir įvykdo pridedamas sąlygas.
  2. Jei vartotojas pasiūlymą priėmė elektroniniu būdu, prekiautojas nedelsdamas elektroniniu būdu patvirtina, kad pasiūlymą priėmė. Kol verslininkas nepatvirtina šio akcepto gavimo, vartotojas gali nutraukti sutartį.
  3. Jei sutartis sudaroma elektroniniu būdu, verslininkas imasi tinkamų techninių ir organizacinių priemonių, kad apsaugotų elektroninį duomenų perdavimą, ir užtikrina saugią interneto aplinką. Jei vartotojas gali atsiskaityti elektroniniu būdu, verslininkas laikosi tinkamų saugumo priemonių.
  4. Verslininkas, laikydamasis teisinių pagrindų, - gali informuoti save, ar vartotojas gali įvykdyti mokėjimo įsipareigojimus, taip pat apie visus tuos faktus ir veiksnius, kurie yra svarbūs atsakingam nuotolinės sutarties sudarymui. Jei, remdamasis šiuo tyrimu, verslininkas turi rimtą pagrindą nesudaryti sutarties, jis turi teisę atsisakyti priimti užsakymą ar paraišką arba nustatyti specialias įgyvendinimo sąlygas, nurodydamas priežastis.
  5. Verslininkas ne vėliau kaip pristatydamas produktą, paslaugą ar skaitmeninį turinį raštu arba tokiu būdu, kad vartotojas galėtų prieinamu būdu saugoti šią informaciją patvariojoje duomenų laikmenoje, išsiunčia vartotojui toliau nurodytą informaciją:
  6. verslininko įmonės, į kurią vartotojas gali kreiptis su skundais, lankymo adresą;
  7. sąlygas, kuriomis vartotojas gali pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, ir būdą, kuriuo gali pasinaudoti šia teise, arba, priklausomai nuo konkretaus atvejo, aiškią informaciją apie tai, kad vartotojas negali pasinaudoti teise atsisakyti sutarties;
  8. informacija apie garantijas ir esamas garantinio aptarnavimo paslaugas;
  9. produkto, paslaugos ar skaitmeninio turinio kaina, įskaitant visus mokesčius; kai taikoma, pristatymo išlaidos; mokėjimo, pristatymo ar nuotolinės sutarties vykdymo būdas;
  10. sutarties nutraukimo reikalavimai, jei sutartis yra ilgesnė nei vieneri metai arba neterminuota;
  11. jei vartotojas turi teisę atsisakyti sutarties, pavyzdinė sutarties atsisakymo forma.
  12. Jei sandoris yra ilgalaikis, ankstesnės dalies nuostata taikoma tik pirmajam pristatymui.

 

6 straipsnis - Teisė atsisakyti sutarties

Produktų atveju:

  1. Vartotojas, nenurodydamas priežasčių, gali nutraukti sutartį dėl produkto pirkimo per ne trumpesnį kaip 14 dienų laikotarpį. Prekiautojas gali paklausti vartotojo apie sutarties atsisakymo priežastį, tačiau negali įpareigoti vartotojo nurodyti atsisakymo priežastį (-is).
  2. 2. 1 dalyje nurodytas apsvarstymo laikotarpis prasideda kitą dieną po to, kai vartotojas arba vartotojo iš anksto nurodyta trečioji šalis, kuri nėra vežėjas, gauna produktą, arba:
  3. jei vartotojas užsakė kelis produktus tuo pačiu užsakymu: tą dieną, kai vartotojas arba jo paskirta trečioji šalis gavo paskutinį produktą. Prekiautojas gali atsisakyti kelių produktų, kurių pristatymo terminai skiriasi, užsakymo, jeigu jis apie tai aiškiai informavo vartotoją prieš užsakymo procesą.
  4. jei produktą pristato kelios siuntos ar dalys: diena, kurią vartotojas arba jo nurodyta trečioji šalis gavo paskutinę siuntą ar dalį;
  1. jei sudaromos sutartys dėl reguliaraus produktų pristatymo per tam tikrą laikotarpį: dieną, kai vartotojas arba jo nurodyta trečioji šalis gavo pirmąjį produktą.

 

Paslaugų ir skaitmeninio turinio, kurie nėra teikiami materialioje laikmenoje, atveju:

  1. Vartotojas gali nutraukti paslaugų sutartį ir skaitmeninio turinio, kuris netiekiamas materialioje laikmenoje, tiekimo sutartį ne vėliau kaip per 14 dienų, nenurodydamas priežasčių. Prekiautojas gali paklausti vartotojo apie sutarties atsisakymo priežastį, tačiau negali įpareigoti vartotojo nurodyti priežastį (-is).
  2. 4. 3 dalyje nurodytas sutarties atsisakymo laikotarpis prasideda kitą dieną po sutarties sudarymo.

 

Pratęstas produktų, paslaugų ir skaitmeninio turinio, kurie neteikiami materialioje laikmenoje, atsisakymo laikotarpis, jei vartotojas nebuvo informuotas apie teisę atsisakyti sutarties:

  1. Jei verslininkas nepateikė vartotojui teisės aktais reikalaujamos informacijos apie teisę atsisakyti sutarties arba pavyzdinės sutarties atsisakymo formos, apsigalvojimo laikotarpis baigiasi praėjus 12 mėnesių nuo pradinio apsigalvojimo laikotarpio, nustatyto pagal ankstesnes šio straipsnio dalis, pabaigos.
  2. Jeigu prekiautojas pateikė vartotojui ankstesnėje dalyje nurodytą informaciją per 12 mėnesių nuo pradinio apsvarstymo laikotarpio įsigaliojimo dienos, apsvarstymo laikotarpis baigiasi praėjus 14 dienų nuo tos dienos, kai vartotojas gavo šią informaciją.

 

7 straipsnis. Vartotojo pareigos per apsvarstymo laikotarpį

  1. 1. Apmąstymų laikotarpiu vartotojas atsargiai elgiasi su produktu ir jo pakuote. Jis išpakuos arba naudos gaminį tik tiek, kiek būtina gaminio pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. Pagrindinis principas yra tas, kad vartotojas gaminį gali tvarkyti ir tikrinti tik taip, kaip jam būtų leidžiama tai daryti parduotuvėje.
  2. Vartotojas atsako tik už sumažėjusią gaminio vertę, atsiradusią dėl gaminio tvarkymo būdo, kuris viršija 1 dalyje nurodytą leidimą.
  3. Vartotojas neatsako už produkto vertės sumažėjimą, jeigu prekiautojas prieš sudarant sutartį arba sutarties sudarymo metu nesuteikė jam visos teisės aktais reikalaujamos informacijos apie teisę atsisakyti sutarties.

 

8 straipsnis. Vartotojo naudojimasis teise atsisakyti sutarties ir su tuo susijusios išlaidos

  1. Jei vartotojas pasinaudoja teise atsisakyti sutarties, jis apie tai praneša verslininkui per sutarties atsisakymo terminą naudodamas pavyzdinę sutarties atsisakymo formą arba kitu nedviprasmišku būdu.
  2. Vartotojas kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo kitos dienos po 1 dalyje nurodyto pranešimo, grąžina produktą arba perduoda jį verslininkui (jo įgaliotam atstovui). To nereikalaujama, jei verslininkas pasiūlė pats atsiimti produktą. Vartotojas bet kokiu atveju laikosi grąžinimo termino, jei grąžina produktą nepasibaigus apsvarstymo laikotarpiui.
  3. Vartotojas grąžina gaminį su visais pristatytais priedais, jei įmanoma, originalios būklės ir pakuotėje, laikydamasis verslininko pateiktų pagrįstų ir aiškių nurodymų.
  4. Vartotojas prisiima riziką ir įrodinėjimo pareigą dėl tinkamo ir savalaikio pasinaudojimo teise atsisakyti sutarties.
  5. Vartotojas padengia tiesiogines gaminio grąžinimo išlaidas. Jei verslininkas nenurodė, kad šias išlaidas turėtų padengti vartotojas, arba jei verslininkas nurodė, kad vartotojas šias išlaidas turėtų padengti pats, vartotojas neprivalo padengti produkto grąžinimo išlaidų.
  6. Jei vartotojas atsisako sutarties prieš tai aiškiai pareikalavęs, kad sutarties atsisakymo laikotarpiu būtų pradėta teikti paslauga arba tiekti dujos, vanduo ar elektros energija, kurios neparuoštos pardavimui ribota apimtimi arba tam tikru kiekiu, vartotojas verslininkui yra skolingas sumą, proporcingą tai įsipareigojimo daliai, kurią verslininkas įvykdė sutarties atsisakymo momentu, palyginti su visišku įsipareigojimo įvykdymu.
  7. Vartotojas nepatiria jokių išlaidų už paslaugų teikimą arba vandens, dujų ar elektros energijos, neparuoštų parduoti ribotu kiekiu ar kiekiu, tiekimą arba centralizuotai tiekiamą šilumą, jeigu
  8. verslininkas nepateikė vartotojui teisės aktais reikalaujamos informacijos apie teisę atsisakyti sutarties, išlaidų kompensavimą atsisakius sutarties arba pavyzdinės sutarties atsisakymo formos, arba
  9. vartotojas aiškiai nepareikalavo pradėti teikti paslaugą arba tiekti dujas, vandenį, elektros energiją ar centralizuotą šildymą per atsisakymo laikotarpį.
  10. Vartotojas nepatiria jokių išlaidų už visišką ar dalinį skaitmeninio turinio, kuris nebuvo pristatytas materialioje laikmenoje, pristatymą, jei
  11. jis prieš pristatydamas skaitmeninį turinį aiškiai nesutiko, kad sutartis būtų pradėta vykdyti nepasibaigus atsisakymo laikotarpiui;
  12. duodamas sutikimą jis nepatvirtino, kad prarado teisę atsisakyti sutarties; arba
  13. prekiautojas nepatvirtino šio vartotojo pareiškimo.
  14. Jei vartotojas pasinaudoja teise atsisakyti sutarties, visos papildomos sutartys nutraukiamos pagal įstatymą.

 

9 straipsnis - Verslininko pareigos sutarties atsisakymo atveju

  1. 1. Jei verslininkas sudaro galimybę vartotojui pranešti apie sutarties atsisakymą elektroninėmis priemonėmis, jis nedelsdamas po to, kai gauna šį pranešimą, išsiunčia jo gavimo patvirtinimą.
  2. 2. Verslininkas nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai vartotojas jam praneša apie atsisakymą, grąžina visus vartotojo mokėjimus, įskaitant bet kokias pristatymo išlaidas, kurias verslininkas paskaičiavo už grąžinamą produktą. Jei verslininkas nepasiūlo pats atsiimti gaminio, jis gali palaukti su grąžinimu, kol gaus gaminį arba kol vartotojas įrodys, kad grąžino gaminį, atsižvelgiant į tai, kas įvyks anksčiau.
  3. Verslininkas turi naudoti tą pačią mokėjimo priemonę, kurią vartotojas naudojo grąžinimui, nebent vartotojas sutinka su kitu būdu. Vartotojui grąžinimas yra nemokamas.
  4. Jei vartotojas pasirinko brangesnį pristatymo būdą nei pigiausias standartinis pristatymas, verslininkas neprivalo grąžinti papildomų išlaidų už brangesnį pristatymo būdą.

 

10 straipsnis - Teisės atsisakyti sutarties netaikymas

Verslininkas gali netaikyti teisės atsisakyti sutarties toliau nurodytiems produktams ir paslaugoms, tačiau tik tuo atveju, jei verslininkas tai aiškiai nurodė teikdamas pasiūlymą arba bent jau likus pakankamai laiko iki sutarties sudarymo:

  1. Produktai ar paslaugos, kurių kaina priklauso nuo finansų rinkos svyravimų, kuriems verslininkas neturi įtakos ir kurie gali įvykti per sutarties atsisakymo laikotarpį
  2. Sutartys, sudarytos per viešą aukcioną. Viešas aukcionas - tai pardavimo būdas, kai produktus, skaitmeninį turinį ir (arba) paslaugas verslininkas siūlo vartotojams, kurie dalyvauja aukcione arba kuriems suteikiama galimybė jame dalyvauti asmeniškai, vadovaujant aukciono vedėjui, o aukciono laimėtojas privalo įsigyti produktus, skaitmeninį turinį ir (arba) paslaugas.
  3. Paslaugų sutartys, visiškai įvykdžius paslaugą, bet tik tuo atveju, jei:
  4. paslauga pradėta vykdyti gavus aiškų išankstinį vartotojo sutikimą; ir
  5. vartotojas nurodė, kad jis netenka teisės atsisakyti sutarties, kai verslininkas visiškai įvykdo sutartį;
  6. Civilinio kodekso 7:500 straipsnyje nurodyti atostogų paketai ir keleivių vežimo sutartys;
  7. Paslaugų teikimo sutartys dėl apgyvendinimo paslaugų, jei sutartyje numatyta konkreti data arba laikotarpis, per kurį turi būti įvykdyta sutartis, išskyrus gyvenamosios paskirties, prekių vežimo, automobilių nuomos ir maitinimo paslaugų sutartis;
  8. Sutartys, susijusios su laisvalaikio pramogomis, jei sutartyje numatyta konkreti jų vykdymo data arba laikotarpis;
  9. Produktai, pagaminti pagal vartotojo specifikacijas, kurie nėra surenkami ir kurie pagaminti remiantis individualiu vartotojo pasirinkimu ar sprendimu arba kurie aiškiai skirti konkrečiam asmeniui;
  10. Produktai, kurie greitai genda arba kurių galiojimo laikas yra ribotas;
  11. Užplombuoti produktai, kurie dėl sveikatos apsaugos ar higienos sumetimų yra netinkami grąžinimui ir kurių plomba buvo pažeista po pristatymo;
  12. Produktai, kurie dėl savo pobūdžio yra neatšaukiamai sumaišyti su kitais produktais po pristatymo;
  13. Alkoholiniai gėrimai, dėl kurių kainos buvo susitarta sudarant sutartį, tačiau kurie gali būti pristatyti tik po 30 dienų ir kurių faktinė vertė priklauso nuo rinkos svyravimų, kuriems verslininkas neturi jokios įtakos;
  14. Užantspauduoti garso, vaizdo įrašai ir kompiuterių programinė įranga, kurių antspaudas buvo pažeistas po pristatymo;
  15. Laikraščiai, žurnalai ar žurnalai, išskyrus jų prenumeratą;
  16. Skaitmeninio turinio pristatymas ne ant materialios laikmenos, bet tik tuo atveju, jei:
  17. vykdymas pradėtas gavus aiškų išankstinį vartotojo sutikimą; ir
  18. vartotojas yra pareiškęs, kad dėl to netenka teisės atsisakyti sutarties.

 

11 straipsnis - Kaina

  1. 1. Pasiūlyme nurodytu galiojimo laikotarpiu siūlomų produktų ir (arba) paslaugų kainos negali būti didinamos, išskyrus kainų pokyčius dėl pasikeitusių PVM tarifų.
  2. Priešingai nei nurodyta ankstesnėje dalyje, verslininkas gali siūlyti produktus ar paslaugas, kurių kainos svyruoja finansų rinkoje ir kurioms verslininkas neturi jokios įtakos, su kintamomis kainomis. Šis ryšys su svyravimais ir tai, kad visos nurodytos kainos yra tikslinės, bus paminėta pasiūlyme.
  3. Kainas didinti per 3 mėnesius nuo sutarties sudarymo leidžiama tik tuo atveju, jei tai lemia įstatyminės nuostatos ar nuostatai.
  4. Kainų didinimas praėjus 3 mėnesiams po sutarties sudarymo leidžiamas tik tuo atveju, jei verslininkas tai numatė ir:
  5. tai yra teisinių reglamentų ar nuostatų rezultatas; arba
  6. vartotojas turi teisę nutraukti sutartį tą dieną, kai įsigalioja kainos padidinimas.
  7. Produktų ar paslaugų pasiūlyme nurodytos kainos yra su PVM.

 

12 straipsnis - Sutarties laikymasis ir papildoma garantija

  1. 1. Prekiautojas garantuoja, kad produktai ir (arba) paslaugos atitinka sutartį, pasiūlyme nurodytas specifikacijas, pagrįstus patikimumo ir (arba) tinkamumo naudoti reikalavimus ir sutarties sudarymo dieną galiojančias įstatymų ir (arba) vyriausybės nuostatas. Jei susitarta, prekiautojas taip pat garantuoja, kad produktas tinkamas naudoti ne tik įprastai.
  2. Prekiautojo, jo tiekėjo, gamintojo ar importuotojo suteikta papildoma garantija niekada neapriboja teisinių teisių ir reikalavimų, kuriuos vartotojas gali pareikšti prekiautojui sutarties pagrindu, jei prekiautojas neįvykdė savo sutarties dalies.
  3. Papildoma garantija - tai bet koks verslininko, jo tiekėjo, importuotojo ar gamintojo įsipareigojimas, kuriuo jis suteikia vartotojui tam tikras teises ar reikalavimus, viršijančius tai, ką jis teisiškai privalo padaryti, jeigu neįvykdė savo sutarties dalies.

 

13 straipsnis - Pristatymas ir įgyvendinimas

  1. 1. Verslininkas, priimdamas ir vykdydamas produktų užsakymus bei vertindamas prašymus dėl paslaugų teikimo, imasi visų įmanomų atsargumo priemonių.
  2. Pristatymo vieta yra adresas, kurį vartotojas nurodė verslininkui.
  3. Atsižvelgdamas į tai, kas nurodyta šių bendrųjų sąlygų 4 straipsnyje, verslininkas įvykdys priimtus užsakymus patogiu greičiu, bet ne vėliau kaip per 30 dienų, nebent būtų susitarta dėl kitokio pristatymo termino. Jei pristatymas vėluoja arba jei užsakymas negali būti įvykdytas arba gali būti įvykdytas tik iš dalies, vartotojas apie tai informuojamas ne vėliau kaip per 30 dienų nuo užsakymo pateikimo. Tokiu atveju vartotojas turi teisę nutraukti sutartį be jokių išlaidų ir teisę į galimų nuostolių atlyginimą.
  4. Nutraukus sutartį pagal ankstesnę pastraipą, verslininkas nedelsdamas grąžina vartotojo sumokėtą sumą.
  5. Produktų sugadinimo ir (arba) praradimo rizika tenka verslininkui iki jų pristatymo vartotojui arba iš anksto paskirtam ir verslininkui žinomam atstovui momento, nebent aiškiai susitarta kitaip.

 

14 straipsnis - Trukmės sandoriai: trukmė, nutraukimas ir pratęsimas

Nutraukimas:

  1. Vartotojas gali bet kada nutraukti neterminuotą sutartį, sudarytą neribotam laikui, kuri apima ir reguliarų produktų (įskaitant elektros energiją) ar paslaugų tiekimą, laikydamasis sutartų sutarties nutraukimo taisyklių ir ne ilgesnio kaip vieno mėnesio įspėjimo termino.
  2. Vartotojas gali nutraukti terminuotą sutartį, sudarytą dėl reguliaraus produktų (įskaitant elektros energiją) ar paslaugų tiekimo, bet kuriuo metu pasibaigus terminuotam terminui, laikydamasis nustatytų nutraukimo taisyklių ir įspėjimo termino, kuris neviršija vieno mėnesio.
  3. Vartotojas gali nutraukti ankstesnėse dalyse nurodytas sutartis:
    • nutraukti bet kuriuo metu ir neapsiriboti nutraukimu konkrečiu laiku ar per konkretų laikotarpį;
    • nutraukti jas bent jau tokiu pat būdu, kokiu jis jas sudarė;
    • visada nutraukti su tokiu pačiu įspėjimo laikotarpiu, kokį verslininkas nustatė pats.

Pratęsimas:

  1. Sutartis, sudaryta tam tikram laikotarpiui ir apimanti reguliarų produktų (įskaitant elektros energiją) ar paslaugų tiekimą, negali būti tyliai pratęsta ar atnaujinta tam tikram laikotarpiui.
  2. Priešingai nei ankstesnėje dalyje, terminuota sutartis, sudaryta dėl kasdienių naujienų ir savaitinių laikraščių bei žurnalų reguliaraus tiekimo, gali būti tyliai pratęsta ne ilgesniam kaip trijų mėnesių terminui, jeigu vartotojas gali nutraukti šią pratęstą sutartį pasibaigus pratęsimo terminui, įspėjęs apie tai ne vėliau kaip prieš vieną mėnesį.
  3. Terminuota sutartis, sudaryta dėl reguliaraus produktų ar paslaugų tiekimo, gali būti tyliai pratęsta neterminuotam laikotarpiui tik tuo atveju, jei vartotojas gali bet kuriuo metu nutraukti šią sutartį, įspėjęs apie tai ne vėliau kaip prieš vieną mėnesį. Įspėjimo terminas negali būti ilgesnis kaip trys mėnesiai, jei sutartis sudaryta dėl reguliaraus dienraščių ar žurnalų pristatymo, bet rečiau kaip kartą per mėnesį.
  4. Ribotos trukmės sutartis dėl reguliaraus dienraščių, naujienų ir savaitinių laikraščių bei žurnalų pristatymo įvadiniais tikslais (bandomoji arba įvadinė prenumerata) nėra tyliai tęsiama ir pasibaigia automatiškai pasibaigus bandomajam arba įvadiniam laikotarpiui.

Trukmė:

  1. Jei sutartis sudaryta ilgesniam nei vienerių metų laikotarpiui, praėjus vieneriems metams vartotojas gali bet kada nutraukti sutartį, įspėjęs apie tai ne vėliau kaip prieš vieną mėnesį, išskyrus atvejus, kai protingumo ir sąžiningumo principai draudžia nutraukti sutartį prieš sutartos trukmės pabaigą.

 

15 straipsnis - Mokėjimas

  1. Jei sutartyje ar papildomose sąlygose nenumatyta kitaip, vartotojo mokėtinos sumos turėtų būti sumokėtos per 14 dienų nuo svarstymo laikotarpio pradžios arba, jei svarstymo laikotarpis nenustatytas, per 14 dienų nuo sutarties sudarymo. Paslaugų teikimo sutarties atveju šis laikotarpis prasideda kitą dieną po to, kai vartotojas gauna sutarties patvirtinimą.
  2. Parduodant produktus vartotojams, bendrosiose sąlygose niekada negali būti reikalaujama, kad vartotojas sumokėtų daugiau kaip 50 % avanso. Jei numatytas išankstinis mokėjimas, vartotojas negali reikalauti jokių teisių, susijusių su atitinkamo užsakymo ar paslaugos (-ų) vykdymu, kol nėra sumokėtas numatytas išankstinis mokėjimas.
  3. Vartotojas privalo nedelsdamas pranešti verslininkui apie pateiktų ar paminėtų mokėjimo duomenų netikslumus.
  4. Jei vartotojas laiku neįvykdo savo mokėjimo įsipareigojimo (-ų), jis, verslininkui informavus jį apie pavėluotą mokėjimą ir suteikus vartotojui 14 dienų laikotarpį, kuris prasideda kitą dieną po priminimo gavimo, vis dėlto įvykdyti savo mokėjimo įsipareigojimus, nesumokėjus per šį 14 dienų laikotarpį, jis privalo sumokėti teisines palūkanas ir verslininkas turi teisę reikalauti padengti jo patirtas neteisminio išieškojimo išlaidas. Šios išieškojimo išlaidos sudaro ne daugiau kaip: 15 % nuo nesumokėtų sumų iki 2 500 EUR; 10 % nuo kitų 2 500 EUR ir 5 % nuo kitų 5 000 EUR, mažiausiai 40 EUR. Savininkas gali nukrypti nuo minėtų sumų ir procentinių dalių vartotojo naudai.

 

16 straipsnis. Skundų nagrinėjimo procedūra

  1. Verslininkas turi pakankamai viešai paskelbtą skundų nagrinėjimo procedūrą ir nagrinėja skundus pagal šią skundų nagrinėjimo procedūrą.
  2. Skundai dėl sutarties vykdymo turi būti pateikti verslininkui per protingą laiką po to, kai vartotojas pastebėjo trūkumus, išsamiai ir aiškiai aprašytus.
  3. Į verslininkui pateiktus skundus bus atsakyta per 14 dienų nuo jų gavimo dienos. Jei skundo nagrinėjimui reikia numanomai ilgesnio laiko, verslininkas atsakys per 14 dienų laikotarpį, pateikdamas pranešimą apie skundo gavimą ir nurodydamas, kada vartotojas gali tikėtis išsamesnio atsakymo.
  4. Skundą dėl produkto, paslaugos ar verslininko aptarnavimo taip pat galima pateikti naudojantis Thuiswinkel.org svetainės vartotojų puslapyje esančia skundo forma. Tuomet skundas bus išsiųstas ir atitinkamam prekiautojui, ir Thuiswinkel.org.
  5. Vartotojas turi suteikti prekiautojui ne mažiau kaip keturias savaites, kad skundas būtų išspręstas abipusiu susitarimu. Pasibaigus šiam laikotarpiui, kyla ginčas, kuriam taikoma ginčų sprendimo procedūra.

 

17 straipsnis - Ginčai

  1. Verslininko ir vartotojo sutartims, su kuriomis susijusios šios bendrosios sąlygos, taikoma išimtinai Nyderlandų teisė. Jei verslininkas savo veiklą nukreipia į vartotojo gyvenamosios vietos šalį, vartotojas taip pat visada gali kreiptis į savo šalies privalomą vartotojų teisę.
  2. Vartotojo ir verslininko ginčus dėl sutarčių, susijusių su šio verslininko tiekiamais produktais ir teikiamomis paslaugomis, sudarymo ar vykdymo, vartotojas arba verslininkas gali pateikti Thuiswinkel ginčų komitetui, P.O. Box 90600, 2509 LP Hagoje(sgc.nl), laikydamiesi toliau nurodytų nuostatų.
  3. Ginčų komitetas ginčą nagrinės tik tuo atveju, jei vartotojas prieš tai per pagrįstą laikotarpį pateikė skundą prekiautojui.
  4. Jei skundas nebuvo išspręstas, ginčas turi būti pateiktas Geschillenkommissie raštu arba kita Komisijos nustatyta forma ne vėliau kaip per 12 mėnesių nuo tos dienos, kai vartotojas pateikė skundą verslininkui.
  5. Jei vartotojas pageidauja ginčą pateikti Ginčų komisijai, verslininkas yra saistomas šio pasirinkimo. Pageidautina, kad vartotojas pirmiausia apie tai praneštų verslininkui.
  6. Kai verslininkas nori ginčą pateikti Ginčų komisijai , vartotojas per penkias savaites nuo verslininko raštiško prašymo turės raštu pasisakyti, ar jis to pageidauja, ar nori, kad ginčą nagrinėtų kompetentingas teismas. Jeigu verslininkas per penkias savaites neišklauso vartotojo pasirinkimo, verslininkas turi teisę perduoti ginčą nagrinėti kompetentingam teismui.
  7. Ginčų komisija sprendžia ginčus laikydamasi Ginčų komisijos nuostatuose nustatytų sąlygų(degeschillencommissie.nl/over-us/de-commissions/2404/thuiswinkel). Ginčų komiteto sprendimai priimami privalomo konsultavimo būdu.
  8. Ginčų komitetas nenagrinėja ginčo arba nutraukia jo nagrinėjimą, jeigu prekiautojui buvo sustabdyti mokėjimai, jis bankrutavo arba faktiškai nutraukė savo veiklą, kol ginčas nebuvo išnagrinėtas komiteto posėdyje ir nebuvo priimtas galutinis sprendimas.
  9. Jei, be Thuiswinkel ginčų komiteto, kompetentingas yra kitas ginčų komitetas, pripažintas Stichting Geschillencommissions voor Consumentenzaken (SGC) arba Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) arba su jais susijęs, Thuiswinkel ginčų komitetas turės pirmenybę prieš Thuiswinkel ginčų komitetą sprendžiant ginčus, daugiausia susijusius su nuotolinės prekybos ar paslaugų teikimo būdu. Visiems kitiems ginčams - kitam SGC pripažintam arba su Kifid susijusiam ginčų komitetui.

 

18 straipsnis - Filialo garantija

  1. org garantuoja, kad jos nariai laikysis Thuiswinkel ginčų komiteto pateikto privalomo patarimo, išskyrus atvejus, kai narys per du mėnesius nuo privalomo patarimo išsiuntimo nusprendžia jį pateikti teismui peržiūrėti. Ši garantija atnaujinama, jei teismui peržiūrėjus privalomąjį patarimą jis patvirtinamas ir tai įrodantis teismo sprendimas yra įsiteisėjęs. Maksimali suma už vieną privalomąjį patarimą yra 10 000 EUR, šią sumą vartotojui išmokės Thuiswinkel.org. Didesnės nei 10 000,00 EUR už privalomąjį patarimą sumos bus išmokėtos 10 000,00 EUR. Dėl viršijančios sumos "Thuiswinkel.org" privalo dėti visas pastangas, kad užtikrintų, jog narys laikytųsi privalomojo patarimo.
  2. Šios garantijos taikymui būtina, kad vartotojas raštu kreiptųsi į Thuiswinkel.org ir perleistų Thuiswinkel.org savo reikalavimą prekybininkui. Jei pretenzija prekiautojui viršija 10 000,- EUR, vartotojui bus pasiūlyta savo pretenziją, kiek ji viršija 10 000,- EUR sumą, perleisti Thuiswinkel.org, o po to ši organizacija savo vardu ir savo išlaidomis sieks teisme patenkinti vartotojo reikalavimą.

 

19 straipsnis - Papildomos arba nukrypstančios nuostatos

Papildomos sąlygos ar sąlygos, nukrypstančios nuo šių bendrųjų sąlygų, negali pakenkti vartotojui ir turi būti užfiksuotos raštu arba taip, kad vartotojas galėtų lengvai jas išsaugoti patvariojoje duomenų laikmenoje.

 

20 straipsnis - Bendrųjų apsipirkimo namuose sąlygų pakeitimai

  1. 1. Šių sąlygų pakeitimai įsigalioja tik po to, kai jie paskelbiami tinkamu būdu, su sąlyga, kad, jei pasiūlymo galiojimo laikotarpiu taikomi pakeitimai, pirmenybė teikiama tai nuostatai, kuri yra palankiausia vartotojui.

 

Thuiswinkel.org

www.thuiswinkel.org

Horaplantsoen 20, 6717 LT Ede

P.O. Box 7001, 6710 CB Ede


 

I priedas: Pavyzdinė atsisakymo nuo sutarties forma

 

 

Pavyzdinė atsisakymo nuo sutarties forma

 

(Užpildykite ir grąžinkite šią formą tik tuo atveju, jei norite nutraukti sutartį)

 

  • Adresatas: [ verslininko vardas ir pavardė]

[ geografinis verslininko adresas]

[ verslininko fakso numeris, jei yra]

[ verslininko el. pašto adresas arba elektroninis adresas]

 

  • Aš/Mes* informuoju/pasidalinu* jumis, kad aš/Mes* sudarėme susitarimą dėl

šių produktų pardavimo: [produkto pavadinimas]*

toliau nurodyto skaitmeninio turinio tiekimo: [skaitmeninio turinio pavadinimas]*

šios paslaugos teikimo: [paslaugos pavadinimas]*,

atšaukti/nutraukti*

 

  • Užsakyta* / gauta* [užsakymo data paslaugų atveju arba gavimo data produktų atveju]

 

  • [vartotojo (-ų) vardas ir pavardė]

 

  • [Vartotojo (-ų) adresas]

 

  • [Vartotojo (-ų) parašas] (tik tuo atveju, jei ši forma pateikiama popieriuje)

 

  • [Data]

 

 

* Išbraukite tai, kas netaikoma, arba užpildykite tai, kas taikoma.